Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 05.02.2023, 11:08

Осійський ЗЗСО

І-ІІІ ступенів

ім. Федора Потушняка

Категорії розділу
Головні події школи [228]
Важливе від МОН [30]
Методична робота школи [5]
Виховна робота [2]
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2021 » Березень » 19 » Важливе від МОН №46: про звільнення учнів 4-х та 9-х класів від ДПА, рекомендації МОН і МОЗ щодо посилення карантину та ін.
12:43
Важливе від МОН №46: про звільнення учнів 4-х та 9-х класів від ДПА, рекомендації МОН і МОЗ щодо посилення карантину та ін.

Колеги, вітаємо!

У сьогоднішньому листі нашої традиційної розсилки ви дізнаєтесь про звільнення учнів 4-х та 9-х класів від ДПА, рекомендації МОН і МОЗ щодо посилення карантину, підсумки діалогової платформи "Освіта України 2021: стратегічні цілі в дії" та про інші важливі новини за останні 7 днів. 

Розпочинаємо!

 

УЧНІВ 4-Х ТА 9-Х КЛАСІВ ЗВІЛЬНЕНО ВІД ПРОХОДЖЕННЯ ДПА
У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Учнів, які завершують здобуття початкової (4-ті класи) та базової загальної середньої (9-ті класи) освіти, звільнено від проходження державної підсумкової атестації у 2020/2021 навчальному році. Відповідний наказ МОН №273 зареєстровано в Міністерстві юстиції.

У відповідному документі про освіту учнів, звільнених від ДПА, необхідно зробити запис "звільнений(а)".

Докладніше – за посиланням

 

МОН І МОЗ РЕКОМЕНДУЮТЬ ПОСИЛИТИ
КАРАНТИННІ ЗАХОДИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Додатково до встановлених карантинних заходів, враховуючи зростання показників захворюваності та рішення регіональних комісій ТЕБ та НС, спільні рекомендації МОН і МОЗ передбачають запровадження додаткових обмежень при "жовтих" та "помаранчевих" рівнях епідемічної небезпеки. 

Зокрема, пропонується переводити на дистанційне навчання учнів 5-11 класів закладів загальної середньої освіти.

Деталі про це – ось тут

 

ОПИТУВАННЯ ЮНІСЕФ:
ЯК ОСВІТЯНИ СТАВЛЯТЬСЯ ДО ВАКЦИНАЦІЇ ВІД COVID-19?

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) проводить опитування, щоб дізнатися думку освітян про вакцинацію від COVID-19 та краще зрозуміти, якої інформації їм не вистачає.

Анкета складається з трьох розділів: ставлення до вакцинації, інформація про вакцинацію, інформація про вас. 

Для заповнення анкети вам знадобиться близько 10 хвилин. Дані збираються анонімно і не передаватимуться третім особам. 

Опитування – за цим посиланням: https://forms.gle/z9t7W15E8prr8iNh8.

Будемо вдячні, якщо матимете змогу заповнити анкету і передати її для заповнення своїм колегам-освітянам!

 

РЕЗУЛЬТАТИ ПЕРШОГО ЕТАПУ СЕРТИФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ
РОЗМІЩЕНО В Е-КАБІНЕТАХ УЧАСНИКІВ

В кабінетах учасників сертифікації розміщено результати першого етапу сертифікації вчителів початкової школи 2021 року – незалежного тестування фахових знань та умінь.

Учасники можуть завантажити картки результатів та сканкопії своїх бланків відповідей. Учасників сертифікації, які за підсумками незалежного тестування набрали менше 60% від максимальної кількості балів, вважають такими, що не пройшли тестування, і не допускають до участі у другому етапі. 

Наступний етап сертифікації – самооцінювання власної педагогічної майстерності – заплановано на період з 29 березня до 20 квітня. Його проводитиме Державна служба якості освіти.

Деталі про результати першого етапу сертифікації читайте ось тут

 

СТАРТУВАЛА КАМПАНІЯ "ПОДЯКУЙ ВЧИТЕЛЮ"

Міністерство освіти і науки України спільно з фінським проєктом "Навчаємось разом" проводять кампанію "Подякуй вчителю". Мета кампанії – нагадати українцям про важливу роль, яку вчителі відіграють у подальшому розвитку учнів, навіть у дорослому житті. Організатори пропонують приєднатись до героїв відеоролика, опублікованого на сторінці МОН у YouTube, та висловити вдячність своїм улюбленим педагогам, яким українці завдячують своїми успіхами.

Кампанія "Подякуй вчителю" є завершальним етапом національного проєкту "Класний вчитель". В межах проєкту створено:

  • онлайн-опитування для батьків учнів та вчителів, за результатами якого було отримано портрет ідеального вчителя, як його бачать батьки та самі вчителі;
  • спецпроєкт з онлайн-виданням "Українська правда.Життя" про сучасні формати освіти та важливі компетентності педагогів, які вони мають застосовувати на практиці в Новій українській школі;
  • соціальний відеоролик, а також білборди з реальними українськими вчителями.

Докладніше – за посиланням

 

КЛЮЧОВИМИ ЗАВДАННЯМИ 2021 РОКУ Є ПРОДОВЖЕННЯ РЕФОРМИ "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА" ТА ПОДАЛЬША ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ

Відбулась діалогова платформа "Освіта України 2021: стратегічні цілі в дії". Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет наголосив, що ключовим завданням МОН у 2021 році є продовження реформи системи загальної середньої освіти відповідно до законів "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту" та Концепції "Нова українська школа". Цьогоріч розпочинається пілотування реформи "Нова українська школа" на наступному рівні – у базовій середній освіті.

Він також наголосив, що складовою реформи "Нова українська школа" є підготовка нового вчителя, тому мета МОН – сприяти його професійному та особистому зростанню, а також підвищувати його соціальний статус.

Сергій Шкарлет акцентував і на тому, що продовження діджиталізації освітнього процесу в умовах COVID-19 є пріоритетним цього року.

Докладніше про це читайте ось тут. А за цим посиланням дивіться запис трансляції діалогової платформи "Освіта України 2021: стратегічні цілі в дії".

 

СТАРТ МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Міністерство освіти і науки України, фонд "The LEGO Foundation" та Австралійська рада освітніх досліджень (ACER) розпочинають проведення моніторингу якості початкової освіти "Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи" – першого в Україні дослідження, що має намір проаналізувати, яким чином  ігрові та діяльнісні методи навчання реалізуються в освітньому процесі початкової школи.

Дослідження, що відбуватиметься протягом чотирьох років, буде реалізоване за участю Української асоціації дослідників освіти, Австралійської ради освітніх досліджень та Українського інституту розвитку освіти.

Мета дослідження – з’ясувати ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи та виявити їхній вплив на формування ключових компетентностей учнів початкової школи, зокрема читацької та соціально-емоційної.

Докладніше про дослідження – ось тут

 

УРЯД ВДОСКОНАЛИВ ФОРМУЛУ РОЗПОДІЛУ ОСВІТНЬОЇ СУБВЕНЦІЇ
МІЖ МІСЦЕВИМИ БЮДЖЕТАМИ

Кабінет Міністрів вніс зміни до формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами. Рішення удосконалює формулу розподілу у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи та приводить формулу у відповідність до чинних норм бюджетного законодавства.

У формулі вдосконалюється механізм визначення коефіцієнтів приведення та розрахункової наповнюваності класів для всіх територіальних громад, що визначатиметься на основі об’єктивних критеріїв: 

  • щільності та чисельності населення відповідної громади; 
  • відсотка населення, яке проживає в сільській місцевості.

Розподіл обсягу освітньої субвенції здійснюється за єдиними підходами для всіх місцевих бюджетів України.

Деталі про рішення – ось тут

 

ПЕРЕРОЗПОДІЛЕНО ОСВІТНЮ СУБВЕНЦІЮ
ДЛЯ УНИКНЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ ЗАРПЛАТ У 5 ОБЛАСТЯХ

Кабінет Міністрів перерозподілив видатки освітньої субвенції між місцевими бюджетами та розподілив резерв освітньої субвенції – це дозволить уникнути заборгованості з виплати зарплати педагогам у 5-ти областях України.

Перерозподіл обсягу освітньої субвенції здійснюється за зверненнями відповідних обласних державних адміністрацій виключно через виявлені неточності у даних, що вплинули на формульний розрахунок обсягів освітньої субвенції та у зв’язку із завершенням адміністративно-територіальної реформи.

Докладніше про це читайте за посиланням

 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН – НА ОСОБЛИВОМУ КОНТРОЛІ МОН

Міністерство спростовує поширену в ЗМІ інформацію щодо можливого незабезпечення підручниками мовами нацменшин у закладах загальної середньої освіти на Закарпатті.

Питання забезпечення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти та створення умов для збереження мовної та етнічної самобутності угорців, які проживають в Україні, перебуває на особливому контролі МОН. Видання підручників та посібників для класів з навчанням угорською мовою (оригінальних та перекладних) здійснюється щорічно за кошти Державного бюджету України.

Зокрема, у 2020-2021 роках оголошено конкурсні відбори підручників (крім електронних) для здобувачів повної середньої освіти та педагогічних працівників для 4-х та 8-х класів. За узагальненими результатами вибору закладами загальної середньої освіти, оригінальні підручники для 4-х і 8-х класів видаватимуться у перекладі мовами національних меншин. Так, йдеться про підручники угорською мовою, що отримали найвищий узагальнений результат вибору закладами освіти:

  • 4 клас – "Математика", "Я досліджую світ", "Мистецтво", "Інформатика";
  • 8 клас – "Історія України", "Всесвітня історія", "Інформатика", оскільки саме ці три назви підручників розроблено відповідно до оновлених (нових) навчальних програм.

Докладну інформацію з цієї теми читайте ось тут

 

На сьогодні все! Дякуємо, що залишаєтесь із нами на зв’язку.

Дати нам поради щодо вдосконалення цих листів ви можете за посиланням. Нам дуже важлива ваша думка :-) 

До наступного четверга! 

 

З любов'ю
команда Міністерства освіти і науки України

Категорія: Важливе від МОН | Переглядів: 166 | Додав: marykopyn | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пам'ятні дати
Календар свят. Мова, граматика, спілкування
Архів записів

Copyright MyCorp © 2023